måndag 3 mars 2008

Äntligen måndag igen eller?

Ja då var det måndag igen och en ganska bra dag på jobbet, inte allt för många sjuka.


Efter jobbat var det dags för gymet och fick en introduktionsrunda under tiden som sonen körde sin första gång själv. Sedan blev det 20 minuter på löpbandet och jag vet inte om jag kan gå imorgon.

Har även fått 2 st karikatyrer som jag har beställt av Carin och de är jätte roliga. Tror jag vågar lägga ut de för berörda personer tittar nog inte in hit.

Den första är på sonen som gillar att spela trummor.

Den andra är på arbetskamraten som fyller 30 och har sportfiske som hobby.



1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka härliga karikatyrer!! Jag har en arbetskamrat som också gör sådana, hon får alltid göra gratulationskorten på jobbet. Hon använder akvarell tror jag.
Nu är snart tiden ute när det gäller att rösta på korten på stämpelsnack. Undrar vem som gjort kortet som leder? Är det du kanske?
Det viktigaste är ju inte vem som vinner alla har ju gjort fina kort tycker jag.
Snart är det lördag, ser verkligen fram emot maran!!:-)
Så vi ses snart!!