fredag 28 mars 2008

virus

Det verkar som jag har fått ett virus i datan (Trojan) och kan därför inte läsa mina mejl men lämna meddelande på bloggen så läser jag den via en annan data.

Har fått ett virus i musklarna med (nej inte på riktigt) men har varit på gymet och har börjat hitta mina musklar fram för allt magmusklarna och det känns idag. Men vill man vara fin får man lida ......

Idag har tiden gått åt till att städa, frisera hundarna, betala räkningar (blä) och nu ska jag ta en sväng med vowarna igen o sen blir det laga mat och senare titta på Let,s Dance finalen. Hoppas Tina vinner.

Imorgon blir det mässan (Jippi) det ska bli kul men det blir inte mycket handlat eftersom tandläkarräkningen kostade några tusenlappar men lite shoppat blir det nog.

Trevlig helg vi hörs efter mässan,

Inga kommentarer: