onsdag 26 mars 2008

nytt

Har inte alls fått gjort det jag ville gällande skapandet men semester är inte slut än! Sover för länge på morgonen, snön har vräkt ner så man har skottat halva dagen sedan är det fällande vinterpäls så man sopar, borstar osv. Men lite har jag skapat i alla fall.










2 bokmärke till sonen och hans flickvän och ett grattiskort med papper från Rusty Pickle och text stämpel från Stämpelboden och blomman från Kortstugan (handlat hos Stämpelboden.)Blomman från Prima.




Sedan passade jag på att ta några nya kort när jag var ute i snön igår.












2 kommentarer:

Bammie sa...

Hej och tack för titten i min blogg. Javisst är husvagnslivet härligt och inte illa när man kan kombinera det scrapbooking. Det ser ut som om vinterfotona kommer från samma håll som min scrapkompis bor. Floda är det ställe där mina söner bor också.

Anonym sa...

åh, vad vackert vi har det i floda! gillar ditt kort med orkidéen mycket!