måndag 31 mars 2008

Mässan

Då har man varit på Nordiska Stämpel o Scrapmassa o tyvärr blev besöket inte så långvarigt pga världens huvudvärk och det var ganska många personer där , då blev det för mycket för huvudet. Men det fanns mycket att se o köpa och möjlighet till att träffa scrap/blogg kompisar, det är alltid roligt.

Glömde av att jag hade kameran med mig så det blev inte många bilder men de jag tog var på Stämpelbodens välbesökte monter.




Fick köpt några av Pysselmyrans nya stämplar som jag gjorde några kort med igår.





Några bilder av det jag fick handlad.




Huvudvärken vill inte ge sig o känner mig trött o hängig så efter detta är det dags o vila en stund igen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars Cristine,det är ju aldrig kul med huvudvärk,kunde du inte ha tagit en tablett?
Nåja,Christer får väl pyssla om dig.
Kramar Puck

www.mariante.se sa...

Jisses vad du varit flitig!
Nej ibland så får man göra det som känns mest rätt och jag är nog en scrappare när allt kommer omkring! Vi kan ju lära varann dådå! Du öär mig stämpla bättre och jag lär dig scrappa! Frågan är när vi ska hinna det då? Du jobbar ju på dagarna när jag scrappar...*skrattar*
Vi hörs!
Kram

Anonym sa...

undrade just varför jag inte såg dig. hoppas du mår bättre nu! väldigt fina kort du gjort med de nya stämplarna.

Anonym sa...

Oj du fick ju mycket handlat ändå trots huvudvärk...tänk positivt...vad mycket pengar du "tjänade" på grund av huvudvärken! :-)
Jättefina kort som du har gjort tycker jag!
Ha en bra helg

Anonym sa...

Vilka jättefina kort du gjort - ul att se alster med de nya stämplarna!
/ Sofia