måndag 24 mars 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Anita med följande frågor:

1. Gör du kort eller scrappar?
Gör mest kort men har börjat scrappa lite.
2. Favoritfärg elelr färger du använder?
Brun och blå.
3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Blommor, brads och band.
4. Vilket är ditt bästa köp?
Cuttlebuggen.
5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Inte än.
6. Vad för motiv scrappar/stämplar du mest?
På korten stämplar jag efter behovet, scrappar jag då blir det familjen,hundarna.
7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa?
Svenska scrapbooking m.m.
8. Favoritpysselblogg du brukar besöka?
Oj , jag brukar surfa runt en del men de som jag gillar mest är:
Hoppetossadesign, Maria, Yooree, Anita, Sara, swescrapbook
9. Vad/vem inspireras du av?
Många, se punkt 8
10. Om du fick 1000 kr. att handla pysselsaker för , vad skulle du köpa?
Album, papper, dekorationer, nya cuttlebug dies.

Jag lämnar utmaningen vidare till Maria (hoppetossa) och Sussilull .

Inga kommentarer: