tisdag 11 mars 2008

Världen är liten.

Måste berätta att jag har hittat eller bättre sagt att "hon" har hittat mig. Fick en kommentar på min blogg att hon visste någon som hade 2 hundar, husvagn osv. Har tidigare besökt hennes blogg och känt igen en bild med fågel på och funderat lite varför jag kände igen bilden. Men nu visar det sig att denna person bor bara 50 meter ifrån mig och hon gillar att scrappa,designa osv. Det ska bli jätte kul att träffa henne och kanske kan vi scrappa ihop då o då. Om ni besöker hennes blogg kan ni se hur duktig hon är och hon är DT hos Pysselmyran.

1 kommentar:

www.mariante.se sa...

denna har jag missat....
*skrattar*
Så himla kuligt å få en scrappare/stämplare så nära.....
Jag misstänker att vi ses på mässan! Jag har så mycket nu denna veckan å min bror kommer med sin familj på torsdag för att stanna över påsk å så kommer min syster på fredag....fullt hus!
Sen e det påsklov å alla ungar hemma......
Men sen efter mässan då ska vi ses!