onsdag 2 april 2008

Min andra LO för iår.

Det tar sig och jag lär mig och nu önskar jag mig en massa konstruktiv kritik så jag lär mig ännu mer. (Dekorationer, färgsättning papper, layout osv).
Jag har "gömd" en tag med lite information bakom ena kortet.
Mina 2 hundar träffade på en igelkott som tyckte om hundmaten när vi var ute med husvagnen .




Papper från Around the Clock/Puppy Love.
Text CB Olivia
Hundtass och hörn QK
Felt Fusio Queen & Co
Brads Reprint
Floss.


Sedan blev det ett kort till i svart/vitt vilket jag tycker är rätt fint.


Stämpel från Pysselmyran.
Papper DCVW
Florish QK
Text från See D,s /Goinque
Brads, blomma band från Reprint

3 kommentarer:

www.mariante.se sa...

Men har du scrappat???
Ja-a du det kan man undra vad det var för mail....*tittar frågande*.
En *kram* kan man väl dela ut till grannarna om man vill....
Idag har jag haft en gräslig huvvudvärk på em å det svider i halsen....
Hoppas detär bättre i morron, men det brukar denna sjukan vara, kommer å går å har gjort sen i julas. Om det är bättre så ses vi i morron hoppas jag. mailar dig på fm
Natti natti

Anonym sa...

kika in i min blogg!

Anonym sa...

wow wow vilka läckra saker du gjort det sista.... :D

När ses vi nästa gång... kanske blir pyssel av snart... hade vart skojigt!!

Kramen från Jorie