måndag 16 mars 2009

Påsk Tag

På mässan i Göteborg köpte jag mig Spellbinders Shapeabilities Fjärilar som jag har använd här på tagen. Stansade ut de och sedan embossad med särskild embossmatta (det är 3 olika på varandra). På tagen stämplade jag med en clearstamp swirl och sedan pudrade jag på Perfect Pearl Gold för att efteråt färga in den med distress dyna old paper. Stämplade sedan med senaste stämpeln från Stämpelboden " Påskriset" och embossade med clear. Löven målade jag sedan med Promarkers. På mitten en textstämpel som kommer snart i Stämpelbodens butik. Sprayade sen med Perfect Pearls Gold vilket syns dåligt på bilden här. Blev väldig nöjd med denna tag som man kan hänga i en påskbukett eller tulpanbukett eller på en flaska påskmust:).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jättefin och vilka ljuvliga färger.
KraM

Anonym sa...

skickar en liten extra tanke till dig och din mamma!