lördag 24 januari 2009

Altrat ask, 2 kort och lite nyheter.

En godisask blev kvar efter julen eftersom den var så stadig och bara ropade ut att ville bli scrappat.
En ljus inte så tjock cardstock färgade jag in med distress black soot och weathered wood "a la mariante" och stämplad med en krackeleringsstämpel, några cb swirls, rhinestones, lås o nyckel och på locket en tag stämplad o embossad, en härlig blomma med vingar på.



2 praktikanter som har jobbat på våran avdelningen slutade i fredags och fick var sitt kort.
Stämplar från Stämpelboden, stämplade på var sin tag, blommor från Prima och var sin bokstav J och F. Papper från Teresa Collins (baksidan).

Har en glad nyhet men ska berätta detta vid ett senare tillfälle eftersom jag måste berätta detta för några andra först innan jag kan skriva detta här ifall de följer min blogg. :)

4 kommentarer:

www.mariante.se sa...

Men älgen vad du scrappar å pysslar!
Du är som en liten present å kort maskin!
Å så har du börjat så smått men manga ser jag.....wow!
Alltid lika skoj att se det du gör!
Kram

Anonym sa...

Jag har också sparat askar. Får se vad eller om det blir nåt av dom. Din ask är superfin.
Ha en fin kväll och kanhända vi ses snart!
Kramaria!

Anonym sa...

Så läcker asken blev, speciellt med trycket av krackeleringsstämpeln.
Vad är nu detta, en glad nyhet, tror jag vet, men så nyfiken jag blir nu!!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.