torsdag 17 juli 2008

Nytt scrappat några nya kort och ny leksak


Har varit på Panduro i Partille (Allum) o köpt en liten neutral väska att ha alla mina band i tänkte jag och så här blev den. Bokstäverna är chipboard, målade med guld akrylfärg och sedan stämplade med Paper Maze stämpel.


Även min man har gjort ett inköp:

En Kawaski V1500, den är otrolig skön att åka med på.

Några nya kort har det också blivit.


Stämplar från Stämpelbodens Manga serie:




Och 1 med journaling stämpel från Paper Maze:

Och en med QK die film:


2 kommentarer:

Anonym sa...

Här skapas det må jag säga! Vilken tjusig bandväska du gjort, med fina detaljer.
Nu börjar min semester och nästa vecka har jag inga planer. Kan vi ses?
Kraaam

www.mariante.se sa...

Jisses vilken mc....förstår att du sitter stadigt på den du!
Ja testa paprika inläggningen....gubben tycker den är supergod....har en annan på hemgjord bostongurka, tänkte lägga upp denen annan dag.....den får du oxå ta å testa.
Mycket fint du har skapat....du är så kreativ!
Tuta till nån dag om du vill bli av med lavendelplantor!
Kram