tisdag 5 februari 2008

Utmaning

Fick en utmaning av min goda bloggvän Maria och vad svårt det var för att man tar så mycket för givet och tiden bara knallar iväg. Kan inte svara på allt men kanske fyller på när jag kommer på det.

Vad gjorde jag för 10 år sedan?
Hade samma jobb som nu. Bodde i lägenhet. Hade inga hundar. Hade 2pojkar istället för 3.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Väntade tillsammans med min man att hans ryggoperation skulle bli av.

Fem saker du gillar.
Choklad, chokladklubba som man doppar i Kaffe eller te, lakrits, engelsk konfekt, marmelad godis.

Fem sånger du kan utan till.
? Kan inte sjunga. Men bä bä vita lamm och Imse Vimse Spindel.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa.
kort kort, knästövlar, string. och rosa och ränder på bredden.

Vad skulle du göra om de var miljonär?
Betala huslånen, semester till västindien, anställa en städerska, byta bil, köpa mer scrapsaker.

Fem saker du gillar att göra.
Åka med husvagnen, dansa bugg, träffa goda vänner, vara ute med hundarna, scrapbooking.

Tre dåliga vanor.
Att jag har svårt att hålla vikten eftersom det är så gott med mat och godis. Detta räknas som 3 tycker jag.

Fem favorit saker.
Cuttlebugen, datan, min walkman telefon, huset och trädgården.

Vet inte vem jag ska utmana? Får tänka lite.

Inga kommentarer: