söndag 27 januari 2008

Söndag, sol och MC mässa

Visst var det härligt när man vaknade imorse?! Solen sken och har gjort hela dagen.
Vi (min man, äldsta sonen och jag) började dagen med att åka till MC mässan i Göteborg.


Mannen har en MC sportmodell men åldern och ryggen börjar att ta ut sin rätt och har därför börjat titta efter en annan modell. Och det fanns många att välja på men planboken sätter stopp, men drömma får man.


Hittade en trevlig hjälm som passar in i vår hobby. Och det fanns konstnärer också.




Sedan hjälpte jag min mamma o handla lite , pyssla lite och lagade mat och tog sista promenad med hundarna. Men brrrrr vad kallt det var -5 eller -6, så kör försiktigt i morgon bitti.

Vad gjorde ni i solskenet idag??


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad trevligt ni verkar haft idag!!
Tyvärr så kom jag inte ut i solen.Förberedde en kurs som jag och maken håller i, gjorde färdig en layout och började på en ny banner till bloggen. De övriga i familjen gick en långpromenad med hunden runt Gerdsken.