söndag 27 januari 2008

Ny scrapp objekt

2008 02 05
Kan berätta att grannen Eva blev mycket glad för den fina presenten med innehåll och även gästerna tyckte tydligen detsamma, berättade hon för mig.


Har fått den äran att ordna en present till en blivande 60åring.

Eftersom man i den ålder har det mesta så får det bli något man kan använda och göra slut på.

Har hittat en härlig hatt-ask i pastellfärger som jag ska scrappa lite och fylla med härliga saker såsom : kaffe med chokladsmak, te med choklad/chili smak, chokladklubba, rödvinstryffel, jordgubbar, en te- och kaffemugg, saker till kroppen och vad det nu kan bli mer för nåt det får vi se.





2008 02 01



Nu är hela asken klar. Locket är scrappat färdig och asken är fylld med allt möjligt som är gott för utsidan och insidan av kroppen. 2 affärer som är trevliga att handla i är Kusinerna i Alingsås (vid Café Storken) och Tant Marits vid Servett i Lerum. Hoppas jubilaren blir glad för det här.

För mycket av de goda kan vara underbart!!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla söt ask. Vad roligt att få scrapa en sån. Jag kommer att ha jätteroligt i morron kan du tro.
Min gubbe har en Entruder - vet inte hur det stavas - som han ska sälja. Men din gubbe kanske vill ha en sån där som jag kan tänka mig, en sån som har fåtöljer:)

Anonym sa...

Kika in till mig för du är utmanad!
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Christine, jag jobbar inte i Lerums kommun. Vi får jobba med PIM på följande studiedagar. Jag har för mig att vi får 30 timmar per läsår. Hur många timmars ersättning får ni?

Anonym sa...

se så underbar presenten blev.. rikigt avis... synd att jag inte fyller år förrän i september!! *flirtar o fjäskar*

//jorie