söndag 6 januari 2008

Min nya leksak

Vad glad jag blev. När jag var hos min mamma igår för att hjälpa henne lite grann då hittade jag den här lilla symaskinen. Den kan vara kul att ha när man gör kort eller scrappar.

Den går på batterier och de måste inhandlas först men sen ska jag testa.

Får ge mig ut i snön på promenad till affären. Det är vackert med snö men för min del kvittar det. Däremot får man stå ut med det för barnens skull , de har kul i snön, Får väl offra mig på lite snöbollskastning kanske.
.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken rolig symaskin. Den blir ju perfekt att skriva med på korten. Jag har faktiskt inte sytt på nåt kort än men det kommer säkert.

Anonym sa...

fin blogg
utsikten från fönstret eller :)
Fina kort du gjort,skicka med en hälsning till robban från mig nästa gång:)
Syns snart,

Älgen/Christine sa...

Jag hälsar gärna till robban men vet inte vem han är????

Älgen/Christine sa...

Nu trillade 25öringen ner.
Robert Wells.:)