tisdag 4 november 2008

Stämpelbodens mara.

Nu har det gått några dagar efter Stämpelbodens scrapmara och jag kan bara säga " jag längtar redan till nästa". Vilket jobb de lägger ner, helt fantastiskt.Man får trevligt sällskap, en välkomstpåse med överraskningar på sin plats, fina tävlingar/priser, lotterier, mat/dryck och godis hela dagen/kvällen (Tack Kerstin). Och inte att glömma "Mycket inspiration" från Stämpelbodens egna superduktiga DT;s Mariante, och Yoli och Stamparina
Jag hade gäster från Halmstad, Lone och Åsa, som hade kommit för att vara med på maran. Enligt Lone så hade hon aldrig varit på en sån här trevlig och välordnad pysselträff. Det var jätte kul att träffa Lone för vi hade inte träffats förut.
Det var mycket folk som hade kommit, 80 personer.

Lotteriepriserna ser ni här nedan:




Tävlingen gick ut på att göra ett kort/alster eller LO enligt given tema/skiss.

Brukar inte få gjort så mycket på dessa träffar eftersom det finns så många scrapvänner att prata med och inspiration att hämta men bestämde mig för att vara med på korttävlingen med tema Vinter,snö,is och kyla. så här ser mitt bidrag ut:

Självklart enbart med Stämpelbodens stämplar och material.

Och bland alla inlämnade kort som var ca 40 st. röstades mitt bidrag fram som vinnare.Vad jag blev glad, jag som aldrig vinner någonting.:) Andra pris vann Stamparina .Tredje priset gick till Milo. Grattis tjejer ni är så duktiga.

Här några foto av maran. Skulle det vara så att någon som är med på bild inte vill det hoppas jag att ni säger till så tar jag bort kortet.



Fullsatt både i lokalen och på borden!





demobordet nr 1


Demobordet nr 2. Här ser ni Yooree in action.

Några fler kort som jag har gjort i mitt uppdrag som gäst DT hos Stämpelboden.

På Julkortet ser ni snö längst ner under granerna. Detta är en ny produkt som finns att köpa hos Stämpelboden. Det puffar upp sig när man värmer det med embossingpistolen. Det syns även på kortet längst upp i detta inlägg.

För er som är sugna på att tävla och fina priser då är Stämpelbodens Jultävling och bloggjakten något för er. Det är bara sätta igång för det finns många fina priser att få.

Hoppas ni lämnar ett avtryck när ni har varit här, det är alltid trevlig att se vilka som har varit och hälsat på.

Ha det så bra där ute.

















7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har varit här! Håller med, vilken härlig Mara! Grattis till vinsten, ett jättefint kort!
Anita

Anonym sa...

Glömmer bort? NÄ,Nä inte då! Tar detta uppdrag så länge jag känner att jag hinner med och tycker att det är roligt!
Som Yori önskade; så hoppas jag att vi ses snart och pysslar och myser!
Kram

Anonym sa...

Vad roligt att du vann och vilket fint kort. Alla är fina. Så synd att jag inte var med på maran. Jag hade ju kunnat gå ändå eftersom vi inte kom iväg till Stockholm. Nästa gång måste jag:)
Kramaria

Anonym sa...

tack vännen för en underbar helg trots kylan :-)Jag har inte hunnit uppdatera min blog än...blev febrig när jag kom hem. Å ikväll börjar kursen på Pandoro...vi hörs.

kramiz

Anonym sa...

Jaaa jag längtar oxå til nästa mara! Det var sååå trevligt. Jag kommer definitivt komma tillbaka!
Ditt vinterkort är kanonfint!
Vi missade varandra - men du har iaf lyckats fånga mig på bild ;-). Det är inte mkt man ser av mig men jag finns där ;-)

Anonym sa...

Ville bara önska dig en trevlig helg!
Kram

Anonym sa...

Tack själv för all hjälp,du är en klippa när det gäller att finnas överallt där det behövs.
Nu har vi fått ett datum för nästa mara.......NYFIKEN?
Hälsa alla
Puck