fredag 12 juni 2009

Stämpelbodens nya kit har kommit!

Utlottning av Stämpelbodens nya kit

Stämplarna är helt underbara.

Besök Stämpelbodens inspirations o tävlingsblogg där du kan läsa hur du ska göra för att vinna

Här nedan ett kort med några av dessa stämplar.

Ett kort till en 40 åring har det blivit och ser ut så här:

Papper är från Dream Street Papers LLC/Rue-old fashioned. CB bokstäver Olivia , blommor o band, allt finns att köpa hos Stämpelboden.

Måste bara visa det senaste kortet jag har tagit på min härliga voveDet är kul nu när man har en ny kamera, det gäller bara att lära sig hur den fungerar.
Några foto till som jag har tagit på en av mina hundpromenader

Här skulle jag fånga humlorna i blomman!?



Fast denna kissen hittade jag inte ute förstås:)
Ha en skön helg .




4 kommentarer:

Maria sa...

Hoppas allt är bra med dig? Det där kitet ser intressant ut, jag får nog titta närmare på det.
Fina bilder du tagit, det ser ut som om du redan lärt dig kameran:)

Ska du till Tranbärsvägen på loppis i morgon? Jag kommer att vara där kl 13.

KraM

Anonym sa...

Kanon fina bilder.....
det får bli en fotohelg sen
Kram Puck

Taava sa...

Kit looks great, even though I don't speak swedish ;-D
Are we going to see soon in Leksand?? I wait for it.

Therése sa...

Tack så mycket för ditt snabba svar =)
Efter att ha kollat på lite YouTube-videos är jag helt säker på att jag "måste" ha en Top Score Multiboard ;) Ska bara försöka hitta var den är billigast, och med en frakt som är hyffsad.
Kram, Therése