tisdag 5 maj 2009

Var tar tiden vägen?och tävling hos Stämpelboden!

Det kan man undra, men som man säger , tiden går fort när man är lycklig. Eller?!
Som sagt har inte hunnit med bloggen , det har varit fint väder bland annat och då sitter man inte inne.

Har hunnit montera alla mina stämplar som har legat o väntat och nu är de färdiga , jippie.

Har fått en del beställningar på studentkort, en hel del födelsedagar på gång o kort ska göras och sätter man sig bakom datan då är det kört, man blir sittande liksom.

Ni har väl sett att det är tävlingsdags hos Stämpelboden!!!! Titta in o var med.


Här nedan några studentkort från förra året.Stämplarna från Stämpelboden.




4 kommentarer:

Anonym sa...

vilka fins kort du gör

Mich sa...

Ik dacht gisteren nog aan je, dat het lang geleden was dat ik nog iets van je had gelezen. Blij je terug te zien.

Geniet nog van het mooie weer (alhoewel, we gisteren in Skillingaryd en vandaag in Jönköping toch regen hebben !!)

Hopelijk is ondertussen alles ook goed met je mama?

Groeten,
Mich.

Anonym sa...

Visst går tiden fort o sommaren är snart här......
mycket sol=lite pyssel
Lite sol=mycket pyssel....hm

Svårt att välja önske väder.
Kram Puck

Maria sa...

Tack allt är bra här! Jag har tiden men på nåt vis så försvinner den fort ändå. För närvarande har jag helt enkelt ingen lust med bloggen men tittar gärna in hos andra.
Precis som du har jag beställningar att göra och är nästan glad att vädret är som det är just nu, det är liksom lättare att sitta inne då.
Nästa vecka ska jag jobba på Ryd, annars är det ont om den varan.

Ha det gott! Ses vi på maran?
KraM