onsdag 11 februari 2009

Muffins ala Mariante

Idag är det den näst sista dagen på min arbetsplats och tänkte bjuda på något gott imorgon och då blir det Mariantes härliga muffins. Receptet hittar ni här.

Så här blev mina muffins ala Älgen:
Innehåll: mini marshmallows och chokladflarn på topp.

Jag fattar fortfarande inte att jag ska sluta och börja ett nytt liv men det kommer när man väl har börjat på det nya, bara man inte tar tåget åt fel håll:) till Lerum istället för Alingsås.
Det nya jobbet innebär att man jobbar dygnspass vilket i sin tur ger mer ledig tid på dagarna och det ska bli härligt. Mer tid till sig själv, hundarna och familjen.
Tiden får visa ut om jag trivs med det här jobbet , ska berätta mer när jag har varit igång ett tag.
Ha en bra dag och var rädd om er själva.

1 kommentar:

Mich sa...

Dat ziet er superlekker uit !!!

Veel succes met je nieuwe job, ik hoop dat het je zal bevallen ...