fredag 3 augusti 2007

Gallerie



Här kan ni se en del av kort jag har gjort. Har snart gjort 180 kort.

Började med detta för snart ett år sen efter ha varit på kurs. Och nu är jag fast. Ska även börja på en scrapbookkurs.


Då jag har varit hemma med förkylning i kroppen har det blivit några nya alster.11/9 2007


















16 x 10 kort









































































































































































2 kommentarer:

Unknown sa...

vad många fiina kort du har! Jösses vad du sprider inspiration!! Kanon snyggt!! Är det ok ifall jag lägger upp en länk från min sida?
//sari

Älgen/Christine sa...

Hej, javisst får du länka, det gör mig bara glad att du tycker mina kort är fina. Lägger ut snart några till. Det är det roligaste hobby man kan ha och beroende framkallande.