söndag 13 september 2009

Stämpelbodens nya blogg och foto på lägenheten.

Om ni klickar på Stämpelbodens logga kommer ni direkt till deras nya blogg. Den är verkligen snygg. Så välkommen in.

Själv har jag fått packat upp några av mina scrapsaker men har ännu ingen plats att ha de framme. Men har ett bord i vardagsrummet där jag kan sätta mig och komma igång.
Trivs verkligen i min nya lägenhet och hoppas snart komma igång med att måla och tapetsera och hänga upp gardiner. Lägger ut några bilder så ni kan se hur jag har det idag.


Framsidan


Framsidan



Baksidan


Emmie kollar in grannens kanin.
baksidan tagen från altan.


Vardagsrummet

Köket

Köket tagen från balkongen.
Hoppas jag får bjuda mina vänner på härliga pysselstunder hemma hos mig.
Välkomna!!


5 kommentarer:

Anita/AniLi sa...

Åh, vad roligt att få titta in hos dig! Ser verkligen fint ut. Och, ja, jag kommer gärna och pysslar, tack!
Kram

Maria sa...

Vad fint du bor. Jag förstår att du trivs där.
Jag kommer gärna:))

KraM

Anonym sa...

UUUUUUUURRRRRRRRRRRRRR snyggt
Kramen Puck

Mich sa...

Het ziet er daar gezellig bij je uit. Tof dat je het er naar je zin hebt. Geniet maar van je nieuwe stekje !!

Sara-SaGam sa...

Vad fint du fått det Christine!
Jag kommer gärna på besök.